dinsdag 13 oktober 2015

Studeren

Weer studeren of niet.
wel...niet...wel...niet...ja...ja..toch maar wel...
Aangezien ik tegenwoordig al aardig om kan gaan met mijn naaimachine vraagt het natuurlijk meer uitdaging.
Het meeste heb ik mezelf aangeleerd met soms wat hulp van you-tube, die was af en toe mijn beste vriend.
Ook heb ik wat jaartjes doorgebracht bij een gezellig "naai-clubje".
En gezellig was het er zeker, er waren soms avonden bij dat ik naar huis ging zonder resultaat.
Maar dan had ik wel een gezellige avond gehad heerlijk bij praten, ook dat is af en toe nodig.

Na de officiƫle start van Zus & Lief dacht ik, toch mis ik iets.
Wat meer kennis, ik wil meer weten en leren.
Niet alleen het standaard wat eigenlijk iedereen wel zou kunnen met veel tijd en geduld...vooral dat laatste geduld...dat is ook zoiets.

Om niks te overhaasten, want haastige spoed is zelden goed, ben ik gaan kijken wat ik zou kunnen / willen doen.
Kennis opgedaan, informatie gevraagd je weet wel hoe het gaat...
En toen de stap....me aangemeld, bevestiging gekregen en ja het was rond.
Om fris te beginnen had ik afgesproken om mijn naai-clubje eerst af te maken alvorens aan iets nieuws te beginnen.
Dus weer geduld hebben en na de zomer starten met de nieuwe cursus/officiƫle naai-opleiding .

Inmiddels ben ik 2 weken bezig en ben blij de stap te hebben gemaakt.
Het zal veel tijd kosten maar uiteindelijk zal het me wel veel kennis opleveren en dat was precies de bedoeling.
Met als einddoel een erkend diploma, en alle kennis die ik dan heb uiteraard in het atelier gebruiken.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten