vrijdag 8 april 2016

Mijn eigen Scan 'n Cut machine en Transferpers

Na maanden van nadenken heb ik het toch gedaan.

Ik heb na goed speurwerk en veel informatie opdoen toch de stap genomen en een Scan 'n Cut machine gekocht.
Na een gezellig maar zeker ook informatief bezoekje bij Kado Kunst en Zo te Melderslo wist ik het helemaal zeker.
Dankzij haar verhaal heb ik me ook maar direct een pers erbij gekocht scheelt waarschijnlijk een hoop frustratie.
Nou was er een kleurkeuze voor de pers, maar die was wel heel snel gemaakt want zeg eens zelf wat past er beter bij Zus & Lief dan roze.


Vanwege koningsdag zijn we dan ook direct begonnen met het maken van Koningsdag t-shirts.
Zo kunnen we EN alles uitproberen EN hebben mijn eigen meiden het geluk dat ze een bedrukt oranje shirt hebben.

Het werkt echt super, nadat we alle verdere materialen aanwezig hebben om mee te werken zullen we hier nog veel gebruik van gaan maken.

De allereerste jurkjes voor Zus&Lief liggen al klaar om bedrukt te worden.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten