zondag 9 oktober 2016

Winter 2016

Nadat we een ongelooflijk mooi najaar hebben gehad begint nu toch echt beetje bij beetje de winterkou te komen.

De winterstoffen zijn al enige tijd in bezit en ze zijn helemaal geweldig...in de woorden van mijn dochters ; mama ze zijn zo cute ....

Dus binnenkort als alles helemaal is afgewerkt komen ze op de site te staan.

Met de nodige vertraging helaas...ik heb inmiddels wel al geleerd om niks te overhaasten.
Want in het ergste geval kost het je aardig wat uren uithalen ...

Mijn studie krijgt dit jaar een versnelling want ik heb met mezelf afspraken gemaakt, en een afspraak is dat ik in Juni 2017 examen ga doen.

Mijn patronen - tekenen boek is klaar.
Mijn theorieboek is bijna klaar.
En ik ben alvast bezig met de examenstukken, kleding voor mezelf maken incl.. zelf patroon tekenen.
Het voordeel van deze opleiding is dat ik er zoveel zin in heb en ontzettend gemotiveerd ben waardoor ik me eigenlijk geen zorgen maak.

Daar ga ik me dit jaar dus voor inzetten en hopelijk krijg ik tussendoor toch nog genoeg tijd om veel andere mooie producten te maken.
Want ook dat moet natuurlijk up-date blijven.

Mijn hoofd stroomt iig helemaal over van ideeën wat ik allemaal nog wil maken en graag andere ook van wil laten genieten.
Stil zitten is dan ook geen optie voor mij, maar ik doe het omdat ik het leuk vind.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten